Kjøpsbetingelser hos - www.barnelykke.no

 

Kjøpsbetingelser leses gjennom av kunde i forkant av handel hos Barnelykke.no. Når du gjennomfører et kjøp aksepterer du våre kjøpsbetingelser og det inngås en bindende avtale mellom Barnelykke.no (heretter kalt oss) og deg som kunde (heretter kalt deg).

 

Generelt

 

Alle priser som er oppgitt i nettbutikken er oppgitt i NOK og inkluderer merverdiavgift. Det er ingen skjulte kostnader hos oss, den pris som oppgis i kjøpsøyeblikket inkluderer merverdiavgift, emballasje og frakt. Tilbud gjelder så langt lageret rekker og innenfor de rammer som er oppgitt i vår markedsføring. Dersom vi mangler noen av varene du har bestilt vil vi sende deg varene vi har på lager og kreditere deg manglende vare.

 

Bestilling

 

Det er du som kunde som har ansvar for at de leveranseopplysninger du oppgir ved kjøp er korrekt. Sjekk derfor alltid din ordrebekreftelse nøye som blir sendt deg automatisk ved gjennomført kjøp. Mottar du den ikke med det samme, sjekk i søppelfilteret ditt om den havnet der.

Kommer vare i retur til oss som følge av feil opplysning i leveringsinformasjon kommer et gebyr på 200,-  til deg som kunde for å dekke inn gebyr fra Bring samt fraktkostnader ut fra oss.

Ved uavhentede pakker vil du bli belastet for kostnadene pålydende 200,- for frakt og ekspedisjonsgebyr.

 

Betalingsmetode

 

Barnelykke.no benytter Klarna. Klarna overtar fordringer fra oss idet varer blir kjøpt hos Barnelykke.no.

 

Forhåndsbestillinger

 

Ordrer som inneholder varer som forhåndsbestilles vil bli sendt i sin helhet når forhåndsbestilt vare ankommer vårt lager. Opplysning om varer som kan forhåndsbestilles opplyses i produktinformasjon i nettbutikk.

 

Levering

 

Hos Barnelykke.no spanderer vi frakten på deg. Super rask leveranse har høy prioritet hos oss. Vi gjør vårt aller beste for å levere deg din ordre så raskt som mulig, til enhver tid. Ordrer pakkes og sendes samme eller neste virkedag. Vi benytter Bring og normal sendetid er 1-4 dager. Ved ekstra travle perioder kan det hende det vil ta en ekstra dag før pakken din er på plass hos deg. Maksimal leveringstid fra odrer er gjennomført er 3 uker.

 

Retur

 

Angerer du deg ditt kjøp?

Du har hos oss 30 dager bytte/retur- og angrerett.  Send ubrukt vare i retur i sin originale emballasje. Send sammen med angreskjema som er sendt deg som vedlegg i din forsendelsesmail eller last ned HER. Retur tilbakebetales så fort ordre/deler av ordre ankommer vårt lager. Pass på at du betaler faktura fra Klarna for å unngå eventuelle forsinkelsesgebyr. Retur kan ta opptil 3 uker i sin helhet før den er ferdigbehandlet.  Du vil motta epost når din retur er ferdigbehandlet.

Det er du som kunde som er ansvarlig for vare frem til den er ankommet vårt lager. Pakk derfor vare forsvarlig. Vi anbefaler Norgespakke med sporing. Husk å ta vare på forsendelsesnummeret du får ved retur. Det er du som kunde som dekker kostnad ved returforsendelse. Mottakeradressen må komme tydelig frem.

Returneres vare etter at angrefrist er utgått kan vare sendes kunde på ny, om ønskelig, med gebyrfrakt på opptil 150,-  (avhengig av varens størrelse).

Skal du returnere varer som er bestilt på forskjellige ordre? Da må du benytte flere angreskjemaer.

*Badetøy/undertøy kan ikke byttes/returneres.

 

Bytte

 

Ønsker du å bytte kjøpt vare i annen vare så gjelder samme opplysninger som gitt i punkt om retur.

TIPS: for raskest mulig behandling bestiller du raskt og enkelt ny ønsket vare i butikk for så å returnere varen du skal bytte. Du vil da motta din ønskede vare mye raskere.

 

 

*Badetøy/undertøy kan ikke byttes/returneres.

 

Reklamasjon

 

Er det en mangel eller feil ved varen du har mottatt? Du har reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Vil ikke gjelde ved normal slitasje, kun ved feil/mangler på en vare. Gi oss beskjed pr. Mail og send ved to nærbilder + et oversiktsbilde av varens mangler sammen med ditt ordrenummer. Er det feil/mangler ved vare så dekker vi returkostnader for deg. Ta kontakt med oss pr. Mail: post@barnelykke.no

 

Feil vare tilsendt

 

Dersom vi har sendt deg feil vare er det viktig at du gir oss beskjed innen 14 dager pr.mail etter at vare er mottatt. Vi betaler da returkostnad og sender deg riktig vare, gitt at den fremdeles finnes på lager. Kontakt oss på: post@barnelykke.no

 

Forbehold

 

Avvik i lagerstatus kan forekomme og vi reserveres oss mot skrive-/bildefeil  i nettbutikk. Vi tar også forbehold om forsinkelser utover normal sendetid i perioder med ekstra stor pågang.

 

Barnelykke
Moldberget 32
4336 Sandnes
 
E-post:    post@barnelykke.no
Telefon:  93 66 98 87 - virkedager 09:00-15:00.
Organisasjonsnummer:          996531368 MVA

 

All mail leses og besvares. Normal svartid er 1 virkedag, ved stor pågang på mail kan besvarelsestiden ta opptil 2 virkedager. Har du ikke mottatt svar fra oss, sjekk om den kan ha blitt stoppet i ditt spamfilter.